DroomHout klantenservice 

U bereikt ons 6 dagen per week op 030 - 267 16 06 of door een e-mail te sturen naar info@droomhout.nl

 

Privacy en beveiliging

Uw persoonsgegevens en andere vertrouwelijke informatie zijn bij DroomHout in goede handen en kunnen uitsluitend door u zelf bekeken en/of gewijzigd worden. Uw iDEAL betaling verloopt via een beveiligde webomgeving van de ABN AMRO bank.

 

Retourneren of ruilen

Indien u niet 100% tevreden bent over één van de bij DroomHout aangeschafte producten kunt u deze kosteloos ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aanschaf of (laatste deel-)ontvangst, vermits het product in originele en onbeschadigde staat verkeert. DroomHout vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de DroomHout in rekening gebracht voor het transport of verzending van het product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop DroomHout de herroepen goederen in goede orde ontvangen heeft. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant. DroomHout gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Indien de bestelling aan de hand van door de consument opgegeven specificaties is gemaakt, valt deze onder maatwerk en kan deze niet onder het herroepingsrecht worden geretourneerd. 

 

Garantie

  • Op alle producten van DroomHout geldt een garantie van 1 jaar. De kosten van reparatie, eventuele vervanging en vrachtkosten vallen volledig onder deze garantie. Het recht op vervanging van de geleverde goederen komt de afnemer niet toe indien het gebrek redelijkerwijs te herstellen is.
  • De datum van indiening van de klacht door de afnemer is beslissend voor de toepassing van bovengenoemd systeem. U kunt uw klacht schriftelijk indienen door een e-mail te sturen naar info@droomhout.nl.
  • Let op: hout krimpt en zet uit naar gelang van schommelingen in de temperatuur en/of luchtvochtigheid. Indien een houten meubelstuk hierdoor krimpnaden of haarscheuren vertoont, wordt dit gezien als aanvaardbaar. De afnemer moet te allen tijde zorgdragen voor een juiste combinatie van temperatuur en luchtvochtigheid in de ruimte waarin de meubels worden geplaatst. Indien de meubels te snel in bijvoorbeeld een zeer warme en droge omgeving worden gezet, wordt dit gezien als onvoldoende zorg voor het meubelstuk. Bij vragen adviseren wij u graag.

 

Bestellen

Zodra uw betaling door DroomHout is ontvangen, wordt uw bestelling in orde gemaakt en verzonden via de door u gekozen verzend- of bezorgmethode. Als u kiest voor de optie om uw bestelling zelf af te halen in ons magazijn aan de Nieuwe Houtenseweg 25 in Utrecht krijgt u van DroomHout een bericht zodra deze voor u klaar staat.

 

Betalen

Bij betaling middels iDEAL heeft u uw bestelling het snelst in huis. Bij de betalingswijze “vooruitbetalen per bank of giro” kan verzending enkele dagen langer duren omdat de ontvangst van uw betaling dan enige tijd in beslag kan nemen. Ook is het mogelijk het (restant)bedrag van uw bestelling achteraf bij levering te voldoen. Dat kan zowel per pin als contant. Indien u de betaling contant voldoet aan onze chauffeur vragen wij een gepaste betaling daar de chauffeur geen (wissel)geld bij zich heeft.

 

Klachtenprocedure

Als u helemaal tevreden bent dan vinden wij dat natuurlijk erg leuk om te horen. Toch kan het soms gebeuren dat u om wat voor reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent. Ook dan horen wij dat graag zodat we met u mee kunnen denken over een oplossing. Wij zullen te allen tijden trachten uw klacht op te lossen. In de eerste plaats om u weer helemaal tevreden te krijgen maar ook om er zelf van te leren en de DroomHout organisatie naar de toekomst verder te verbeteren voor uw gemak.

 

Hoe een klacht indienen?

Om uw klacht op een juiste snelle wijze op te lossen verzoeken wij u, indien van toepassing, ons van de volgende gegevens te voorzien door een e-mail te sturen naar info@droomhout.nl:

  • (bedrijfs) naam, adres, telefoon en mailgegevens;
  • heldere omschrijving van uw klacht;
  • projectcode en/of factuurnummer;
  • het tijdstip waarop de klacht ontstond.

Zodra we over deze gegevens beschikken gaan we direct met uw klacht aan de slag en houden we u op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling. Bellen naar ons vaste nummer 030 - 267 16 06 mag natuurlijk ook, wij zullen uw klacht dan per e-mail bevestigen. Indien u een klacht liever schriftelijk indient dan kunt u deze per post sturen aan:

The Wood Collection

Nieuwe Houtenseweg 25

3524 SE Utrecht

Nederland

 

Wat doen wij met uw klacht?

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dan nog steeds niet tevreden zijn dan kunt u voor een second opinion ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar DroomHout bij is aangesloten.