Klachtenprocedure

Als je helemaal tevreden bent dan vinden wij dat natuurlijk erg leuk om te horen. Toch kan het soms gebeuren dat je om wat voor reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent. Ook dan horen wij dat graag zodat we met je mee kunnen denken over een oplossing. Wij zullen te allen tijden trachten je klacht op te lossen. In de eerste plaats om jou weer helemaal happy te krijgen maar ook om er zelf van te leren en de DroomHoutl organisatie naar de toekomst verder te verbeteren voor jouw gemak.

Hoe een klacht indienen?

Om je klacht op een juiste snelle wijze op te lossen verzoeken wij je, indien van toepassing, ons van de volgende gegevens te voorzien door een e-mail te sturen naar info@droomhout.nl:

  • (bedrijfs) naam, adres, telefoon en mailgegevens;
  • heldere omschrijving van je klacht;
  • projectcode en/of factuurnummer;
  • het tijdstip waarop de klacht ontstond.

Zodra we over deze gegevens beschikken gaan we direct met je klacht aan de slag en houden we je op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling. Bellen naar ons vaste nummer 030 - 267 16 06 mag natuurlijk ook, wij zullen je klacht dan per e-mail bevestigen. Indien je een klacht liever schriftelijk indient dan kun je deze per post sturen aan:

DroomHout

Nieuwe Houtenseweg 25

3524 SE Utrecht

Nederland

Wat doen wij met je klacht?

Wij zullen je klacht zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.